2012. december 19., szerda

A szóbelimről

 Ma volt egy angol szóbelim.. de ez csak egy NAGY témazáró (holnap lesz az írásbeli része)..
Sokat tanultam rá.. sok témakört kijegyzeteltem.. :) De ez a része lényegtelen.
 Lapok voltak lefordítva egy padon, amik közül húznunk kellet, és beszélnünk az adott témakörről :) amikor én következtem már nagyon izgultam, tudtam hogy melyik lapot kell húznom, hogy melyik a "könnyebb" témakör.. legalább is ráéreztem :) a nyarat húztam. Meg is könnyebbültem hogy ez egy jó kis téma.. el is kezdtem, mondani pár dolgot, majd leakadtam.. gondolkoztam, hogy mi van nyáron, mit mondhatnék.. akartam Aug. 20.-áról is beszélni, de nem jutott eszembe angolul az hogy "államalapítás" .. tehát nem mondtam.. és kicsit irritál, hogy ilyen jó kis témakört húztam.. és, hogy mi mindent tudtam volna még mondani... de szinte semmi nem jutott eszembe.. pedig sokkal többet tudtam volna mondani. Mint pl. hogy mit csinálhatunk kinnt.. de sajnos minnél többet agyalok rajta, csak annál több dolog jut eszembe, hogy mit mondhattam volna még, és csak jobban "felidegesítem" magam.. szóval ezen már úgy sem tudok változtatni, csak zavar, hogy a lámpaláz a teljesítményem rovására ment...
 Mázli hogy ez nem az érettségi szóbeli volt :) ott tuti jobban fogok teljesíteni :) Igyekszem majd kevésbé stresszelni :) 


 UÍ.: Azt mondták a többiek, hogy nem akadtam le.. meg, hogy nem voltam csönbe sokáig és, hogy sok mindent mondtam.. de nekem azok a másodpercek amíg gondolkoztam.. hát azok évek voltak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése