2012. december 17., hétfő

Saját tapasztalat "kivételezés"

 Emlékszem amikor kisebb voltam kb 8 éves.. az egyik barátom anyukája eltiltotta tőlem a haverom, mert azt mondta hogy én "veszélyes" vagyok .. és nem értettem miért mondott ilyet semmi rosszat nem tettem o.O Később kiderült, hogy azért mondta ezt az anyukája mert "Oláh" vagyok. És ez egy roma név. Hát emberek, mondok én nektek valamit :) Nem a nevünk, nem a külsőnk határoz meg minket hanem mind az ami bennünk van, és az amiért mi felelünk pl.: a cselekedeteink. 
 Oké rengeteg hibát követtem már el, és valószínűleg fogok is még az életben.. de ki nem? (most nem azért mondom ezt mert másokra akarok mutogatni) :O ....
 A lényeg ha valakit eltiltanak tőlem akkor az a tetteim miatt legyen, ne pedig a nevem miatt. 


 Mellékesen, az egy dolog hogy Oláh vagyok, mert mindig csak a férfi ág vitte tovább a nevet, és a női felmenőim mind szín tiszta magyarok voltak, tehát nekem már csak a nevem roma. Nem mintha ez baj lenne :) 
 Amúgy később már feloldotta a haverom anyukája a tiltást, mert rájött, hogy nem is vagyok "veszélyes" :)




 ÚÍ.: Mondjuk nem hiszem, hogy valaha is tettem volna olyat ami miatt el kellene tiltani bárkit is tőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése