2012. december 24., hétfő

Átrendeztem a szobámat

 Huhha szükségem volt egy kis változtatásra.. az életemben és mindenben.. Idén már nem.. de 2013-ban sokkal őszintébb akarok lenni.. és nem akarok hazudozni :) az vagyok aki :) és kész :) nem érdekel mások véleménye.. akiké érdekel ők meg így szeretnek :) 

 Nah szóval átrendeztem a szobámat :) szerintem nagyon jó lett :) most már csak egy ágy van a szobámban :) a szekrények minden máshogy áll.. amikor belép valaki a szobába.. a számítógépet nem is látja :) nem azon van a hangsúly :3 

 Ez kicsit más téma.. de ide írom :) Vicces mert most egyetlen egy ember kezében van a hangulatom :) .. Valaki akivel "beszélgetek" facebookon.. ha nem válaszol.. akkor olyan vagyok mint egy szunnyadó vulkán.. amúgy szokott válaszolni.. csak jóval később :) asszem kicsit lesokkoltam szegényt :/ nem állt szándékomban.. szóval.. de most nagyon happy vagyok mert írt egy smile-t :) hihi :D

 Kellemes ünnepeket :D köszönöm hogy olvassátok a blogomat :D puszi :) oxoxoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése