2012. december 16., vasárnap

Szeretném, de nem merem

 Olyan sok mindent megtennék nagyon szívesen.. de a félelmem írányít és nem merem .. :) gondolom ezzel nem vagyok egyedül. 
 Például, annyira levágatnám a hajam :) de azt hiszem félek a változástól, meg nagyon adok mások véleményére.. mindenki azt mondaná, hogy Miley-t akarom utánozni, pedig ez nem igaz.. már azelőtt megfordult a fejemben a hajvágatás mielőtt Miley levágatta volna az övét.. :) 

 A hajvágatás egy "visszafordíthatatlan" dolog.. már mint egy ideig nem nőne meg utána.. és amúgy is annyira szép a hajam.. meg nagyon szeretem :) De néha szívesen megszabadulnék tőle.. :) Már párdon a kicsi(nagy) hajamtól <3
 Szóval ezen a hajvágásos dolgon még tuti sokáig fogok rágódni ;)


UÍ.: Van egy csaj a suliban akinek rövid a haja, és szerintem totál jól áll neki :) (Y)


2 megjegyzés:

  1. ezzel én is így vagyok,hogy nagyon bejön az ilyen frizkó de sosem lesz elég merszem hozzá,hogy levágassam

    VálaszTörlés