2012. december 9., vasárnap

Miley favoritelte a tweetemet

 Legalább is azt hittem. Ugyan is a tweetemet valóban kedvelte egy "Miley Ray Cyrus" nevezetű twitter felhasználó, de az nem az igazi Miley volt. Csak azért hittem azt mert véletlen a tweetemben megjelölt Miley névre kattintottam, és az ő profilját nyitotta meg, és én azt hittem hogy a kedvelő profiljára kattintottam. 
 Ööö nagyon jó érzés volt :D :D Alig tudtam elhinni :D és kicsordultak az örömkönnyeim :) Ugyan is azt hittem hogy Miley tud a létezésemről :) nagyon jó volt :) kicsit rohangáltam a szobámban hogy levezessem valahogy a sokk-ot ami ért :D Ha egyszer valóban kedveli majd a tweetemet Miley akkor azt hiszem kevésbé reagálok majd ilyen "őrülten" :) 

 Nem mintha olyan hű de őrülten reagáltam volna, egyszerűen csak egy boldogságbomba vett célpontul :D Tényleg nagyon jó volt :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése