2012. december 16., vasárnap

Sose gondoltam volna

 Sose gondoltam volna hogy vannak ilyen "érdekes" lányok a világban.... Hogy is mondjam szép szóval? .. sajnos nincs rá szép szó ezért leírom hogy r*banc...
 Ha jól informálódtam a r*banc az azt jelenti hogy fűvel fával lefekszik ingyen. (ha kérne érte pénzt akkor örömlány lenne)
 Ki vagyok én hogy ítélkezzek.. hát senki... az egy dolog hogy valaki szexmániás.. erre is van egy külön fogalom, de vannak olyan lányok akik összetörik az embereket, gonoszak, kijátszák a másikat.. Ez nagyon csúnya dolog.. és manapság őket is a r*banc szóval illetik.. :) .. tehát én nem épp a szexmániásokat akarom leszólni.. az az ő dolguk..
 Inkább azokba szerettem volna most belekötni akik fájdalmat okoznak a másiknak... és szándékosan.
 Tényleg nem tudtam hogy léteznek ilyen lányok.. de attól hogy még nem találkoztam ilyennel (közelről) az nem jelenti azt hogy nincsenek.. hisz cápák is léteznek.. pedig azt se láttam még :) (csak tv-ben).. Szóval a lényeg hogy egyszerűen nem jut el az agyamig hogy miért kell szemétkedni mással.. tényleg nem gondoltam volna hogy a lányok is tudnak ilyen rosszak lenni.. a fiúkból hamarabb kinézem.. pedig vannak olyan srácok akik sokkal rendesebbek mint egy két lány..
 A lényeg hogy csak meg akartam veletek osztani ezt az elvont kis gonolatmenetemet :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése