2012. augusztus 12., vasárnap

Egér van a lakásban? o.O

 Nah jó ez hihetetlen mert a 2. emeleten lakunk és ráadásul lakásban. Régen voltak mezopotámiai futó egereim. Szeretem az egereket :D édesek :$ oda vagyok értük. 
 Valamelyik este ahogy kimentem a konyhába láttam valamit nagyon gyorsan bemenni a kredenc mögé. Kicsit bepánikoltam.. de ennek ellenére elmosogattam #Đ és utánna benéztem a kredenc mögé de semmi. Úgy voltam vele.: Biztos káprázik a szemem. Hisz egér nem lehet a 2.-on lakunk... hogy került volna ide... Aztán arra gondoltam hogy egy oriási szőrös pók.. nah ebbe bele se mertem gondolni teljessen... Majd arra a következtetésre jutottam... Biztos csak káprázott a szemem.
 Ma este anyu feltett egy igen érdekes kérdést. o.O -Maja felhoztál egy egeret a lakásba?... Mondtam anyunak hogy nem... miért. mondta hogy pár napja kapargászást hall... és ügye tudjuk milyen hangja van az egér kaparászásnak hisz régen voltak egereim.... Mondtam neki hogy pár napja láttam egy kis szürke valamit. Ami ezek szerint egér.
 Hát ez kész poén egy EGÉR van a lakásunkban #Đ a második emeleten. Elneveztem kiscsajnak :) mert szerintem egy egérnek cukibban áll egy csajos név. Tettem ki neki egy kis dinnye darabot. Elvégre éhes lehet a vendégünk. Persze a célom befogni és elengedni a szabadban :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése