2012. augusztus 13., hétfő

Idézetek

"Megszerettek azért, mert megvédtem a hátuk,
megutáltak azért, mert többre vittem náluk.
Irigykednek azért, mert nekik nincsen álmuk,
 gyülőlnek a sorokért mert mind igaz rájuk!" by: Mc Soon


"Aki nem próbálja meg a lehetetlent, az a lehetségest sem fogja elérni soha" by: Goethe

"Amit én leírok csak szavak, papírra vetett tinta hamvak" by: Maja

"Fáj olyat szeretni, kit nem érhetsz el,
Aki szinte azt sem tudja hogy létezel,
Tudni, hogy nem kellettél neki,
Érezni, hogy más is szereti,
Olyan aki el is érheti".   by: ???


"Az anya Isten a gyermek szemében" by: ???

"Az igaz szerelem útja egyszer sem sima" by: William Shakespeare

"Van aki nagynak születik, Van aki naggyá teszi magát" by:  William Shakespeare

"Kudarc nélkül nincs győzelem, fájnalom nélkül nincs szerelem" by: Maja

"Te vagy a legszebb ajándék, amit valaha kaptam, Tán jobbat érdemelsz, de neked én maradtam" by: K.Tibi

"Ha a szíved a párna, ez a szerelem az ágy" by: Chris Brown

"A siker legfontosabb összetevője a kudarc". by: Miley Cyrus

"A szív nem teljes anélkül az egy nélkül, aki átvészeli veled a vihart" by: Miley Cyrus

"Azt mondják, a jó dolgokhoz idő kell, de az igazán nagyszerű dolgok egy szempillantás alatt történnek"
by: Miley Cyrus

"Lesz idő, amikor az emberek azt mondják, nem élhetsz az álmaidnak..., de én azt mondom nekik: soha ne mondd, hogy soha"!  by: Justin Bieber

"Nem hagyok ki valamit ami remek lehet, csak mert egyben nehéz is" by: Hallgass a szívedre c. film


"szeretni valakit aki nem szeret viszont, olyan mint várni egy hajóra a reptéren" by.: 1D Zayn






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése