2012. augusztus 2., csütörtök

Miley-val álmodtam *.*

 Huuuúúú :) annyira jó volt :) Ott volt Vivi (egyik bnöm) én, Miley és Liam (Miley vőlegénye) Váó Miley házában voltunk, valami nyaraláson, és tuti h sok ideig maradtunk volna. Volt medence is :D yepp :) És beszélgettem Miley val és Liam-el is.. vicces volt mert kicsit activityznem kellett. Volt olyan szó amit nem tudtam és mondtam Miley-éknak, hogy "how can i say to....." és akkor találgattak #Đ vicces volt. Huhhh remélem valóra vállik ez az álmom, és el jön az idő amikor tényleg náluk leszek több ideig... leszámítva az activity-s részét, és tudni fogok minden szót.
 Az álmom vége kicsit furcsa volt. Volt valamilyen lövöldözés, és azt hiszem Liam-et meglőtték, én meg ráugruttam Miley-ra akit asszem elraboltak... Vivi nem tom. hova tűnt én Miley.t kerestem az álmom hátra lévő részében..... durva volt... voltak arany medálok egy templomban.. ahonnan lőttek.. és biciklisek üldöztek.. akik később segítettek.. majd felkeltem a kedves munkásokra akik már 3 hete itt tanyáznak a házunk előtt.... :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése