2012. augusztus 14., kedd

Nem akarok panaszkodni

Nem vagyok az a fajta lány, akire ha ránéznek azt gondolják, micsoda egy p*csa lehet. 

Ink. az a fiús fajta vagyok. Rám néznek és azt gondolják.: Vagány.
De hé külsőre lehet hogy nem vagyok olyan lányos. De valaki nézzen már belém. Mélyebbre mint a fogorvosom szokott. Ugyan olyan lány vagyok mint a többi. Nekem is tud rosszul esni ha valaki leszól az alakom miatt, vagy azért amilyen vagyok. Ember vagyok héé. Jó valóban Fiúsabban viselkedek... de ugyan úgy érdekel a divat, csak más stílusban. Nem magas sarkúcipő és szoknya, hanem magas szárú csuka és csőnadrág.... 
16 éves vagyok. Tudom előttem még az élet... De néha jó lenne úgy elesni, hogy legyen valaki aki elkap (képletessen). Totál egyedül érzem magam. Lehet millió +1 barátom. De én most nem egy barátra vágyom. Jó igen barát, az egyik legjobb dolog az életben. Szeretek barátokkal lenni. Csak jó lenne ha valaki másképp nézne rám. Huhh el sem hiszem, hogy ilyet írok... De így van... rossz egyedül lenni. Emberek vagyunk társas lények.... És azt hiszem irigy vagyok azokra akik előttem sétálnak az utcán és fogják egymás kezét... az összes barátom előttem szerelmes... előttem smárol...előttem... nah jó azt már nem hálelujja... mindenki a kapcsolatáról beszél. Ami nem zavar szívessen meghallgatom... csak jó lenne ha egyszer engem kéne meghallgatni ilyen téren... ;) mind1 ráhagyom :) BOLDOG VAGYOK :) élvezem a szingliséget ;)
UÍ.: nem akarok egy vén asszony lenni majd akinek 5 macskája van... inkább kutyát szeretnék :D

2 megjegyzés: