2012. augusztus 20., hétfő

Hihetetlen o.O

 Ezt nem hiszem el.. atom durva még sosem csináltam ilyet.. ügye 18-án pizsi party volt Ivettéknél és semmit nem aludtunk... :) kicsit fáradt voltam de úgy voltam vele majd csak este alszom mert nem akarok délután lefeküdni. 
 Aztán csak leültem, és elpilledtem.. beauldtam.. két percre aztán felkeltem... aztán átmentem anyum szobájába.. ott befeküdtem az ágyba ott is ellpilledtem.. kb. 2 percre.. aztán indult bátyám németországba. Elköszöntem tőle meg minden. Gépeztem délután 16.00 ig. Úgy voltam vele hogy amíg anyum gépezik addig befekszem az ágyamba, csak úgy pihenni. Be se volt ágyazva.. már mint igen csak le volt terítve egy pléddel :D. Igaz letusoltam délelőtt, meg tiszta ruha volt rajtam de akkor is #Đ

 Hajnali 5.30 kor arra ébredtem fel hogy kicsit fázok. Betakaróztam.. majd úgy voltam vele most már mind1 alszok tovább #Đ. Hát most ébredtem 8.45 kor. 
 Ilyen sosem volt velem.. hogy végig aludtam egy délutánt.. anyun is mindig csodálkozom, hogy.. hogy bír ennyit aludni... (sokat dolgozik)
 hümm mind1 :D

 UÍ: Ma pedig agusztus 20. van... de én biztos ki nem lépek az ajtón.. kivéve ha meg gondolom magam :D pápá <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése