2012. augusztus 27., hétfő

Most hazudjak? Justin Bieber

 Hogy őszinte legyek én bírom Justin Biebert. Jó nem azt mondom, hogy oda meg vissza vagyok érte, egyszerűen csak tetszik a stílusa, és tehetséges. Igen is tud énekelni. Nézzetek jobban utánna. Szerintem van jó pár nagyon jó zenéje, amiket én szívessen hallgatok. 

 Jó tényleg nem vagyok Justin fan (Belieber) de igen is kiállok mellette ha valaki azt mondja rá hogy "B*zi"... Nem értem. Totál nem az... Nem mintha sértő lenne, hisz melegnek lenni nem bűn!
De Justin tényleg nem az... Tudjátok Selena Gomez-al jár :) Nah jó ennyit Justinról. Még mindig nem vagyok fan. Csak szeretem amit csinál. :D

UÍ.: Szerintem jól néz ki.. és azok a srácok akik azt mondják rá, hogy B*** azok hasonlítanak rá stílusirányzatban.. és ez vicces :P (nem mind)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése