2012. augusztus 26., vasárnap

Miley-val álmodtam :3

 Miley el jött Magyar o.-ra. Ezt a tv-ben láttam és én azonnal el akartam menni arra a helyre ahol volt. Azt hiszem ez sikerült is. De csak messziről láttam... De láttam :D wííí :D ennyi amire emlékszem :) 
 Meg hogy már nagyon késő volt, és anyu hazaért... és én úgy csináltam mintha aludnék, ne hogy megtudja hogy ilyen későn néztem a tv-t. 
 Ádám bátyóm is benne volt, de ez már nem a Miley-s rész... Már itt lakott. És vihar volt kinnt.... Le akartunk tölteni valami filmet.
 És Ivett is benne volt... fogócskáztunk....Anna én Szimi, patrik meg még egy páran. Ivett át akart ugrani két rács közt a kapun, hogy elkapja Annát.... De ivett lefejelte a kaput, és hát durván összecsuklott.... Hirtelen vicces volt.. de utánna egyből rohantunk hozzá hogy jól van-e...
 Nagyából ennyi ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése