2012. augusztus 30., csütörtök

szörnyű nap....

 Nah hogyha egyszer majd azt mondanám hogy rossz napom van.. akkor erre a napra vissza kell hogy emlékezzek... és azt fogom mondani.. hogy "ez a nap nem is olyan rossz" (már mint az a jövőbeli rossz nap)

 Első sorban ez volt a terv mára.: 
- Elmegyek a bankba venni le pénzt a kártyámról, hogy be tudjam fizetni a tankönyveim.
- Elmegyek anyum barátjához (zolihoz) és együtt megyünk be a könyvekért.
- Szegeden maradok, és megyek az iskolába próbára.
- Haza jövök.
- Megyek a másik próbámra.

Ami valójában történt.:
- Benyelte a kártyám a gép<<<< Innentől kezdve dőlt az egész napi program....
- Elmentem Zolihoz, hogy mit kell tennem. 

- Visszamentem a bankba ami csak egy órával később nyitott (ügyfélszolgálat rész).
- Haza jöttem.
- Vissza mentem a bankba.
- Sikerült kézpénzt felvennem a bankszámlámról. (azt mondták hogy 3 héten belül visszakapom a kártyám)
- Elmentem Zolihoz megbeszéltük hogy akkor délután megyünk a könyvekért.
- Bementem (biciklivel) a suliba próbára.
- Eközben két tüske beleállt az első kerekembe. (múlt héten a másik bicikli mind két kerekét lyukasztotta ki ilyen tüske... teli van a biciklis út velük.. mert nem volt képes senki elsöpörni fűnyírás után). 

- Sikerült bejutnom a suliig biciklivel mert addig még épp hogy nem lapult le a kerék (benne hagytam a tüskéket, hogy ne eresszen olyan gyorsan)
- A suliban próbáltam, majd felhívtam Zolit hogy nem tudna-e a sulihoz jönni és hogy onnan el tudnánk e menni a könyvekért. El tudott jönni, szóval neki nem is változott sokat a "terv".
- Elmentünk a könyvekért amiket sikeressen megvettem. HÁLELUJA!!!!!

- Elmentünk boltba vettünk kaját.
- Elmentünk vettünk egy új belső kereket.
- Vettem bérletet.
- Majd hazaértünk.
- Zoli majd kicseréli a kereket ami ma estére lesz kész, úgy, hogy nem tudok menni a másik próbámra.


UÍ.: Szóval ez a nap... mondhatni nem volt valami fényes.. de már csak röhögök az egészen.. hogy lehetek ekkora segglyuk?! #Đ akkor jut eszembe a jelszó amikor benyelte a gép a kártyámat #Đ és múlt héten már kilyukadt két kerekem a jobb biciklin.. most a rosszabbal mentem.. és most még egy kerék #Đ Létezik ilyen?! .... Holnap is megyek be szegedre biciklivel.. szóval.. most már biztos épen marad a bringa :) én túl mázlista vagyok ehez a naphoz :D nem értem hogy történhetett mind ez :) Biztos valami keveredés lehetett, és nem nekem szánták ezt a napot ;) A lényeg hogy már csaka  jó része van hátra :D wííííí

És még most is totál biztos vagyok benne hogy szeret az Univerzium :D

2 megjegyzés: